måndag 7 juli 2008

Nu är det dags för mig att säga tack och adjö till Bremerhaven, kommer ej att sakna denna ”varsperiod” men å andra sidan går den ej till historien som den värsta och mest eländiga, absolut inte. Vi har fått god mat varje dag, varmt vatten varje dag, varmt ombord alla nätter, trevligt på kaffepauserna osv. Just nu skulle jag gärna vilja ha en köttpirog men kollade redan kylskåpet och det fanns det inte, har chilichoklad i väskan så det får väl duga.

Planerna var ju att jag skulle till Grönland och kolla isbjörnar men det så blev det icke, har dock sett en isbjörn här i stans djurpark så helt lottlös blev jag inte.

Ha de bra, nu tar det ett tag innan jag skall på nya äventyr-åtminstone till Tyskland- hemma kommer jag ej att va så många dagar, tar en sväng till fosterlandet.

Inga kommentarer: