fredag 15 maj 2009

Finalen närmar sig

En flygande Dima

Alsou med kavaljer

Då har jag sett första repet för finalen, tror jag hört låtarna förr. Vet ej hur många schlager megabite jag har plats för men känns lite som hårddisken börjar bli full.
Här i presscentret rullar en slinga 24h i dygnet!

Programledarna av annan dignitet nu, som natt och dag! Undrar hur hur Natalia mår idag, hoppas hon inte drogar ned sig!

Finalen ja, vart skall jag åka nästa år är frågan?

Blir inget Baku, många andra destinationer har också slopats- det blir ej Lettland, ej Israel, inte Sverige osv.

Visst har vi ljust under midsommar men inte ens så ljust som det är på scenen, Malena får fortsätta sjunga opera= ingen bra scenogarfi!
Väntar med spänning på vilka länder juryn räddade, spekulera kan man alltid men är det nån idè?

Vilka TOP 10 tror jag på?
Norge, Grekland, UK, Ukraina, Estland, Azerbadjan, Island, Bosnien - Herzegovina och kanske Frankrike. Platserna utanför får gärna gå till Danmark, Albanien och Spanien.Största divan I Arenan

Värdlandet

UK Jade

Bastubad på G?

Lovely Estonia.Spain

Athens calling kanske??

Självaste Sir Lloyd Webber är på plats och skall spela piano till UK Jades låt.

Håll er vakna och kolla showen, både inledning, mellanakt och avslutning är magnifika, inte så ofta som simbassänger sänks ned från taket. Dessutom finns levande varelser i bassängerna.



Inga kommentarer: