lördag 16 maj 2009

A night to remember!


Hörni, det närmar sig!

Vad skall jag säga, inte så mycket att tillägga mera utan nu är det bara att köra.

Vem vinner?? No idea, kanske Norge, kanske Grekland, kanske UK men jag vill att Island skall vinna. Rösta för faaaaaaaaaaan. Om nu Grekland skulle göra det så är det helt ok, dvs helt ok!
Bottom5, Hmmm??????????????Israel, Rumänien, Tyskland, Litauen.............

Mycket hänger på juryrösterna, hur dom röstar osv. Dom kommer att kolla bandad version av rep II från igår kväll- icke bra för Suomi för rösten allt annat än bra, icke bra för Spanien heller!

Vodka-juice är min nya innedrink, passar perfekt ihop med CatCat's "Bye, bye baby!"
Nej, så många har det inte blivit, 6 totalt tror jag(på 1 1/2 vecka), i brist på Pelinkovac dricker man vodka!

Vi hann tappa bort oss i Tunnelbanan igen men trevliga ryssar hjälpte oss, känns lite kufist när man är i T-banan och man vet bara att man i Moskva men ingen aninhg om väderdsträck. Har i det stora hela bara träffat på trevliga ryssar här, förutfattade meningar fick sig en stöt igen!

Om Moskva skriver jag senare men det är helt klart att stan är toppen, har kanske bott här i mitt tidigare liv eller så har jag ryskt blod i ådrorna!



OCH HÅLL ER BORTA FRÅN KYLSKÅP OCH TOALETT VID INLEDNING OCH MELLANAKTEN, DET HÄNDER MYCKET, SPECIELLT I LUFTEN, NI FÅR EJ MISSA DETTA!
140 000 ton teknik hänger annars från taket och det är vad taket tål!

Hämta mera vin och tvätta händerna kan ni när t ex Israel(nr2) uppträder och andra gången när Tyskland(nr 17) uppträder. Stripperskan Deeta blev ju tvungen att förstora klädseln på överkroppen, det va för mycket för EBU att bara ha lite glitter på bröstvårtorna! Själv missade jag bröstchocken på repet-satt på fel sida av scen, sov ändå gott!

Inga kommentarer: