torsdag 27 maj 2010

Semifinal II





Då är dressrehearsal för semi II avklarad, senaste kommentarer;

LITAUEN
Snygga byxor, dom rutiga alltså, litauisk funk funkar ej på mig!


ARMENIEN
Helt klart till final, kanske Jerevan nästa år. Då skall jag äta många aprikoser i alla fall, stenarna kan Eva ta hand om och plantera under nästa utlandsturnee. Hoppas hon ej gör en Britney, det ser väldigt tajt ut på framsidan, månne sömmarna hålla.



ISRAEL
Vacker som bara den men jag gillar dansremixen bättre.



DENMARK
Äntligen har dom fått till det, kanske dom tog sig en Gammeldansk före dom kom ut på scenen. Mycket, mycket bättre än tidigare.



SCHWEIZ
Hoppas guldpriset ej rasar för dom går knappast vidare.




SWEDEN
En av favoriterna sägs det, icke min. Remixen toppen att stuffa till.


AZERBADJAN
Även denna mycket bättre, Safura får hjälp av dansaren, detta är klokt gjort, kanske nya skor också. På alla sätt bättre. Baku, inte ännu nästa år men inom 5 år har dom vunnit!



UKRAINA
Landet tycks ha nåt tema varje år, i år är det miljö och så är fotbollen inblandad. Åker hem på fredag.



HOLLAND
Ik ben niet verliefd nu och kommer inte att bli det heller, nej,nej!


RUMÄNIEN
Ett finskt team ansvarar för pyrotekniken även i år. Det är också det bästa med detta bidrag.



SLOVENIEN
Vad är detta??????





IRLAND
Tycker ni skall rösta på denhär låten, bäst so far.


BULGARIEN
Årets danslåt, men han får ej poäng för kamerablicken.


CYPRUS
Inte min låt, en dussinvariant.


Kroatien
Joo, jaa, kanske, kanske inte. Inte min balkanballad.



GEORGIEN
Voine,voine va hon skriker.




TURKIET
Går bombis till final men hur långt bär det sedan.

Inga kommentarer: