lördag 17 maj 2008

Första natten i Belgrad

Kände mig som kusinen från landet när jag sprang runt på Euroclub, stort som bara den, lampor blinkade från alla håll och artister sprang till höger och vänster, so far hade jag ju bara sett dem på nätet men nu stod dom där framför mig. Vilken hemsk röst Kalomira har, vilken töntig låt Cypern har, vilken smal midja och bred bak bulgartjejen har, rumänska killen är ju betydligt yngre än jag trodde, San Marino är överallt......... fortsättning följer!
Azerbadjan hade party med super underhållning i en häftig lokal, man skall slå på stort när man gör inträde i Eurovisionen. Fick också lära mig att jag ej klarar av att fotografera, klappa i händerna och dricka rödvin samtidigt- där förstördes den T-shirten som va nyinköpt för Belgrad på Mykonos-Straight to my heart.....................!
Vi skulle ju ej va länge på språng och så jättelänge blev det ej heller men shit för vi hade ju ingen adress till hostelet när vi skulle hem. Fram kom vi för vi försökte berätta till chauffören att vi skall till Mc Donalds i New Belgrade. Fick en flashback till när jag va i Turkiet med Monica- då visste vi varken adress, namn på hotellet eller rumsnummer- amatörer eller är det så som proffsen gör?
Ha de

1 kommentar:

BOBO sa...

Tycker du jag ska skicka mess med meddelande om att inte glömma adressen? Ni är fantastiska. Promenad, ja ni hinner inte, bara till sängen och vända.