torsdag 17 maj 2012

Awesome!

Idag rakade mig inte även om jag skulle träffa Loreen, räknade med att det skulle gå bra ändå- och det gick det. Det är ju så många som jag suktar efter en träff med  henne så henne får man ej ha för sig själv.
Vi hade inbokat en  intervju med henne på svenska delegationens hotell Hyatt Regency, vi var på plats i tid och fick njuta av hennes sällskaå en stund, vi föredrar  ju kvalitet framför kvantitet.
Loreen är ett populärt villebråd i stan och har säkert dragit mest människor till presskonferensen so far, de ryska babushkorna föll ned till tvåa och Serbiens Zeljko lär hålla tredjeplatsen när vi snackar om presspopularitet.


Efter att jag berättat för henne om tåren i ögonvrån och gåshuden fick jag en kram och jag skall leva länge på den energin! A photo to be published.


Nedan kan ni se intervjun med Loreen.







Efter detta en Eurovisiontaxi till hotell där finska delegationen bor och där väntade Sjundeåflickan Pernilla, vi hade fått nöjet att intervjua henne på bussen mot Crystal Arena. Pernilla skulle på sitt andra rep och va lite smårostig i halsen. Fan va dum jag var, borde ha erbjudit att koka lökmjölk med honung till henne.
Annars mådde Pernilla bra, verkade vara i god form och ready to perform.

Nedan kan ni se intervjun med Pernilla.

Inga kommentarer: